4 Ağustos 2016 Perşembe

Yeni Cilt Bakım Ürünlerim

Herkese Merhaba!
İyi bir makyajın en büyük sırrı pürüzsüz ve sağlıklı bir cilttir aslına bakarsak. Geçen günlerde yaptırdığım cilt bakımının ardından bana dermatoloji uzmanı tarafından önerilen bazı ürünler oldu.

Nemlendirici kremimi değiştirmem gerektiğini farkettim,sebebi de şuydu: Ceredolin sivilce tedavisigörürken kullandığım bir nemlendirici kremdi ve cildim o zamanlar çok fazla kuru olduğu için nemlendirici yoğunluğu yeterli geliyordu. Şimdi tedavim bittiği için cildim eski nemine geri döndü fakat yine aynı kremi kullanmaya devam ettiğimde cildimi çok yağlı hissettim. Bu yüzden ilk olarak yeni nemlendiricim olan URIAGE Hyséac Mat Karma ve Yağlı Ciltlere Özel Parlama Önlemeye Yardımcı Bakım Kremi'ni sizinle birlikte incelemek istiyorum.




- Henüz kullanmaya başlamadım öncelikle bunu söylemek istiyorum. Bugün elime ulaştı ve bir ön inceleme yapmak istedim. Cildi parlatmadan nemlendirmeyi ve makyaja hazır hale getirmeyi vadediyor. Ayrıca içerisinde bulunan termal suyla birlikte ciltteki fazla yağı emdiğini ve gözeneklerin sıkılaşmasına yardım ediyor. Kokusu da oldukça hoş. Sabah-akşam temiz cilde uygulayabilirsiniz.




Herkesin yaz kış güneş kremi kullanması gerektiğinin önemine bir kez daha değinmek istiyorum. Bahsedeceğim ikinci ürün de URIAGE Hyséac Fluide Spf50+ Akne Eğilimli Karma ve Yağlı Ciltlere Özel Güneş Koruyucu Krem: 


Özellikle yaz aylarında kullanılması gereken güneş kremlerini birçoğumuz ihmal ediyoruz. Ben artık ihmal etmemeye karar vererek seçimimi yaptım ve bu kremi aldım. spf+50 olması ayrıca akne eğilimli ciltlere özel olması beni cezbetti. Karma ya da yağlı cilt farketmez hepsi kullanabilir. İçerisinde nemlendirici de bulunuyor ve paraben içermiyor. Sıvı yapıda ve yağsız. Yüksek performanslı UVA ve UVB koruması içeriyor ki en önemli özelliklerinden biri bu. Güneşe çıkmadan yaklaşık 15-20 dk önce uygulamamız yeterli olacaktır. Gün içinde güneşe maruz kalıyorsak tazelemeyi unutmayalım.


Son olarak bahsedeceğim ürün büyük umutlarla aldığım fakat 5.günde bırakmak zorunda kaldığım DERMAPLUS MD Daily Enzyme Cleanser Temizleyici.
Nemlendiriciyi güneş korumayı her şeyi geçtim benim için en önemlisi cildimin temiz olması. Siz de hissediyorsunuzdur cildim bazen bana çok kirli gibi, gözeneklerim doluymuş gibi geliyor. Bu hissin önüne geçebilmem için temizleyici bu ürünü aldım fakat 4.günün sonunda yanaklarımda minik minik pütürcükler oluştu :( ve kullanmayı bırakalı 3 gün oldu daha yeni yeni azalıyor. Benim cildime göre değilmiş sanırım belki çok hassas bi cildim olduğu için belki de içindeki bir madde bana ağır geldi cildim reaksiyon verdi bilemiyorum ama kullanmayı bırakmak zorunda kaldım.  Kutunun üstünde hassas ciltlere uygun olduğu yazıyor fakat ben bu reaksiyonu aldıktan sonra bidaha kullanmayı düşünmüyorum. Diğer bloglara ve sitelere baktığımda memnun olan kesim de mevcut. Tercih size kalmış.




Benimki gibi hassasın da hassası ciltlere göre temizleyici önerisi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,takipte kalın! Sevgiler...


@dortmevsimmakyaj / instagram.com




2 yorum:

Copyright Ecem Şirin ©2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Dörtmevsimmakyaj, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena