29 Temmuz 2016 Cuma

Fırça Koleksiyonum

Herkese merhaba!
Fırçalarımın birçoğu maalesef İstanbul'da ama olanlar hakkında kısa kısa tavsiyeler vermek istiyorum. Makyaj yapıyorsanız,bir far bile sürseniz en iyi sonucu almak için fırçalar yardımıyla uygulamalısınız.

Fırça koleksiyonumun fazla olduğunu söyleyemem. Ama birçok markadan gerekli gördüğüm fırçaları aldım ve devamlı kullanıyorum. Hadi gelin beraber inceleyelim, hangi fırça ne işe yarıyormuş? :))


Bende olan markalardan bazıları;

- Eklips
- Real Techniques
- Dirty Works
- Tekin Acar



1- Eklips Allık/Pudra Fırçası: Bu fırçayı yeni aldım. Aslında pudra fırçası olarak daha uygun çünkü çok geniş bir kıl yelpazesine sahip. Fakat o kadar yumuşak ki, ben de pudra uygulamadığım için bunu allık fırçası olarak kullanıyorum ve çok memnunum. Transparan pudra uygulamak için oldukça uygun bir fırça. Fiyatı da gayet uygundu. Bakmanızı tavsiye ederim.



2- Eklips Concealer Fırçası: Yeni aldığım bu fırçayı 2-3 kez kullandım ama üşengeçliğimden :) Birazdan bahsedeceğim Real Techniques Expert Face Brush fırçamla uygulama yapmayı daha çok seviyorum. Bence bu da başarılı bir fırça fakat yoğun ürün almadan uygulama yaparsanız daha iyi olur. Kılları sık ve birazcık sert olduğu için çok kolay dağıtmıyor. Yine uygun fiyatlı bir üründü tercih edebilirsiniz.



3- Real Techniques Expert Face Brush: Aldığım fırçalar içinde en en en memnun kaldığım fırçam bu. 2 senedir kullanıyorum bir kere bile dökülme yapmadı. Fondöteni çok başarılı bir şekilde dağıtıp cilde yediriyor. Çok problemli bir cildiniz yoksa bu fırçayı fondöten fırçası olarak gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Fiyatı orta derece diyebilirim. Ama kesinlikle bulunması gereken fırçalardan biri!




4- Dirty Works Kontür Fırçası: Bu fırçayı The Balm'ın Bahamamama'sını aldığımda deneme amaçlı almıştım, fiyatı da oldukça uygundu. Ben memnun kaldım kılları yumuşak ve kesik uçlu olduğu için özellikle kontür uygulaması yapması da kolay. Aydınlatıcınızı bile bununla uygulayabilirsiniz. Yine The Balm'ın MaryLou Manizer'ını kullanırken elim bu fırçaya gidiyor...



5- Dirty Works Far Fırçası: Aldığıma pişman olduğum tek fırça diyebilirim. Kılları o kadar sık ve sert ki, farı rahatça uygulamamak için tasarlanmış sanki :( Fiyatı beni cezbetmişti fakat hiç memnun kalmadım,bana kullanışsız geldi maalesef...



5- Tekin Acar Fırçalarım: Tekin Acar'dan aldığım bu fırçalar ilk makyaj fırçalarımdı. Aslında 10-15 civarı fırça vardı fakat yanımda getirdiklerimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle şunu söylemem gerekiyor: Bu fırçalar genel anlamda çok fazla kıl döküyor. Uygulama yaparken yüzümde fazla kıl bırakıyor. İlk olarak 2 tane far fırçasından bahsedeyim: Gayet yumuşaklar, bu fırçalar far sürerken aşırı derecede kıl dökmüyor fakat temizlerken çok fazla kıl dökülüyor. 




İkinci olarak bahsetmek istediğim kaş fırçası. Kaşlarınızı doldursanız da doldurmasanız da bu fırçalarla mutlaka her makyajda tarama yapmalısınız. Tabi şunu da unutmayalım;ne kadar kaş tararsak o kadar dökülür.



Ve son olarak bahsetmek istediğim allık fırçası. Bu fırça ne çok yumuşak ne de çok sert. Belki sık kıllı olsa çok daha sert hissettirebilirdi ama sık kıllı olmadığı için kullanırken aşırı bir problem yaratmıyor. En çok kıl dökme sorunu aldığım set içinde bu fırçada var. 



Fırçalarla ilgili yazı yazmamı bekleyenler vardı umarım faydalı olmuştur. Koleksiyonum genişledikçe bilgi vermeye devam edeceğim. İlginize teşekkürler. 

Yorum bırakmayı ve beni takip etmeyi unutmayın. Sevgiler.. :)

@dortmevsimmakyaj / instagram.com

1 yorum:

Copyright Ecem Şirin ©2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Dörtmevsimmakyaj, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena