9 Temmuz 2016 Cumartesi

Kesinlikle Alınması Gereken 5 ''The Balm'' Ürünü

Selamlar :))
  Şuan indirim yok fakat en yakın indirimde Gratis'lere koşup almanızı tavsiye ettiğim 5 The Balm ürününden bahsetmek istiyorum.



Cilt makyajını çok tercih etmediğim için favorilerim arasında herkesin bayılarak kullandığı Balm Shelter yok..(fakat en yakın zamanda alıp deneyeceğim:) ) Far paletleri,allıkları,özellikle rujlarıyla The Balm gönlümüzü derinden fethediyor.     Peki neden bu kadar tercih ediliyor?
  Öncelikle Gratis'te bir mağaza görevlisine sorduğumda tamamen organik olmadığını fakat diğer markalara oranla çok daha organik olduğunu söyledi. Biraz araştırma yaptığımda gördüm ki birçok The Balm ürününde ''talk'' ve ''paraben'' yok. Bu da The Balm'ın neden bu kadar tercih edildiğini açıklıyor bence..
  Bir de yurtdışına oranla ülkemizde The Balm'ın daha ucuza satılması da bizi cezbediyor.. Gratis'te bulunan markalara göre fiyatlarının orta düzeyde olduğunu düşünüyorum. Bu güzellik için buradan Gratis'e teşekkürler!! :))
 --> Lafı fazla uzatmadan hemen herkesin elinde bulunması gerektiğini düşündüğüm 5 favori The Balm ürününü tanıtmaya başlıyorum:

1)The Balm Nude Dude Far Paleti:  Toplam 12 renkten oluşan bu palet benim The Balm'dan aldığım ilk üründü. 2 tercih hakkım vardı. İlki The Balm Nude Tude idi,ikincisi de bu. Tenime daha çok yakıştığını düşündüğüm için ve daha günlük kullanıma uygun olduğunu düşündüğüm için Nude Dude paletini tercih ettim. Pigmentasyonu oldukça iyi,çok az miktarda uygulamanız yeterli oluyor,hem simli hem simsiz farları bulunuyor.



Paletin görünüşü böyle, toplam 12 adet far bulunuyor.

Fiyat:İndirimsiz 82,90 tl  fakat ben indirimli 40 liraya almıştım.

Kesinlikle indirimi beklemeye değer bir ürün, pişman olmazsınız :))


2)The Balm Mary Lou-Manizer Aydınlatıcısı: Aydınlatıcı arayanlar için kesinlikle tek söyleyebileceğim ürün budur. Rengi şampanya rengi olduğu için çok doğal duruyor,gönül rahatlığıyla  kullanabilir,kaş altlarına,burun ve dudak üzerine,elmacık kemikleri üzerine uygulayabilirsiniz. Hatta göz pınarlarınıza uygularsanız daha derin bakışlar elde edebilirsiniz :)
Yağ ve paraben bulundurmaması da Mary Lou'yu benim için oldukça kullanılır hale getiriyor.


Ben bu ürünü alırken maalesef indirimi bekleyemeyenlerdendim  Fiyatı:57,90 tl

Not: Flaşlı fotoğraf çekimlerinde ve gün ışığında yüzünüzü oldukça güzel göstereceğinden eminim :)


3)The Balm Bahama Mama Bronzer: Kahve tonlu bir bronzer olmakla birlikte isteyen bunu kontür için,isteyen de allık olarak kullanabilir. Çok yönlü bir ürün olduğunu düşünüyorum. İçinde sim bulundurmaması da harika! Elmacık kemiklerinin altına,burun kenarlarına ve çene altına uygulayabilirsiniz. Hangimiz daha belirgin elmacık kemikleri istemeyiz ki??



Yine indirimi bekleyemeden aldığım bir ürün, Fiyatı:52,90 tl


4)The Balm Time Balm Concealer: Kusurları ve göz altını kapatmada oldukça başarılı bir ürün. Yoğun kıvamı akla stick kapatıcıların bıraktığı etkiyi getiriyor. Likit kapatıcılarla pek bir alakası olduğunu söyleyemeyeceğim. Özellikle göz altlarını kapatmada başarılı fakat tek olumsuz özelliği baz olarak kullanılmak istenirse sürdükten sonraki 1-2 saat içinde göz kapağının katlanma bölgelerinde birikme yapması diyebilirim.

Bu concealer'ın da indirimsiz fiyatı:42,90 tl


5)The Balm Meet Matte Huges:  Mat ruj denince akla gelmesi gereken ilk ürün diyebilirim. Pigmentasyon harika. Bende ''charming'' ve ''adoring'' renkleri bulunuyor. Charming mürdüm-mor tonlarında, Adoring de koyu kırmızı tonlarında. Kalıcılıkları ise süper ötesi... Gratis'lerde maalesef çok çabuk tükeniyorlar :(

Yeni çıkan renklerini en yakın zamanda deneyeceğim. Fiyatları:35 tl civarı 


Benim ''herkeste bulunması gerek'' diye düşündüğüm The Balm ürünleri bunlardı.Sizinkiler hangileri? Önerileriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum,görüşmek üzere! :)



2 yorum:

  1. Gercekten cok güzel cok kullanışlı ürünlerden bahsetmissin çok güzel olmus yazın :) Balm Jovi paletinede kesinlikle bakmalısın o da cok kullanışlı bir palet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Onu da en kısa zamanda deneyeceğim,önerin için teşekkürler :)

      Sil

Copyright Ecem Şirin ©2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Dörtmevsimmakyaj, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena