27 Temmuz 2016 Çarşamba

Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream

Herkese Merhaba!
Bugünkü blog yazımda sizlere Garnier'ın Miracle Skin Perfector BB Krem'ini incelemek istiyorum.



Resimde de gördüğümüz gibi 2 renk seçeneği var: Light-Medium
Öncelikle şundan bahsetmek istiyorum; Garnier'ın bundan önce çıkardığı BB kremini çevremde birçok insan kullanmıştı. Özellikle yağlı ve karma ciltli kişilerin yüzünde sivilce artışına sebep olduğunu duymuştum. Benim de o zamanlar sivilce problemim olduğu için zaten bu tarz ürünler kullanmıyordum. Kuru ve normal ciltleri olanların memnun olduğunu biliyordum. Ama özel günlerde cilt tonumu eşitlemek için en azından bir BB kremim olmalı diye düşündüm ve Gratis'e gittiğimde Garnier'ın yenilediği ve özellikle sivilce problemi olan kişilerin daha çok tercih ettiği bu Miracle Skin Perfector BB Krem'ini aldım.





İlk çıkan BB kremi 50 ml ve küçük tüpte bir BB kremdi. Bu ise ince uzun fakat 40 ml hacme sahip bir BB krem. İlk çıkardıkları BB krem daha koyu bir kıvama sahipken Miracle Skin Perfector BB krem daha sıvı,uygulaması daha kolay bir yapıya sahip. Kokusu başlı başına harika! Garnier yorumları ve eleştirileri dikkate
almış olmalı ki bu ürünü benim gibi karma ve yağlı cilde sahip olanlarla buluşturdu :)



İlk olarak ürünü damlattığımızda bu şekilde sıvı bir halde görünüyor. Bendeki rengi Medium. Light çok açık kaldığı için bu rengi almak zorunda kaldım. Olumsuz olarak renk seçeneğimizin olmamasını söyleyebilirim. Keşke daha fazla ton seçebilme şansımız olsaydı.




-Kapatıcılık olarak hemen hemen aynılar. Güneş koruması da içermesi bu BB kremi daha kullanılabilir hale getiriyor.


-BB kremlerin bir çoğunda koruma ve nemlendirme özellikleri bulunuyor. Bu da bu ürünleri fondötenlerden ayırıyor ve fondötenler gibi cildimizi kuru ve kalıp gibi yapmıyor. Ve en önemlisi de paraben içermiyor!!


-Siz de benim gibi fondöten/pudra vs sevmeyenlerdenseniz özel günler için ve dilerseniz günlük kullanımda da bu tarz BB kremlere bir göz atmanızı tavsiye ederim. Ben Garnier'in Miracle Skin Perfector BB Cream'inden oldukça memnunum. Önerileriniz varsa lütfen yorum olarak bırakmayı unutmayın.


--Blogda paylaştığım yazılardan haberdar olmak için bloga üye olmayı ve instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,ilginize teşekkürler.


@dortmevsimmakyaj / instagram.com


2 yorum:

  1. Bb krem daha önce aldım ama pek fazla kullanmaya fırsatım olmadı fakat bu yazıyı okuduktan sonra kesinlikle tekrar denemeye karar verdim. Teşekkür ederim faydalı bilgileriniz için

    YanıtlaSil

Copyright Ecem Şirin ©2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Dörtmevsimmakyaj, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena