14 Eylül 2016 Çarşamba

Revlon Matte Balm / 265

Herkese Merhaba!

Blogun bugünkü konuğu geçen hafta aldığım ve bayılarak kullandığım Revlon Matte Balm 265 numara.




  Bu ruju bayram indiriminden Watsons'tan aldım ve daha önce almadığıma pişman oldum. Rengine ba-yıl-dım !!


  Kiremit renginde olan bu rujun nemlendirici yapıda olması da çok hoşuma gitti. Zaten Revlon birçok ünlü markaya muadil olarak gösteriliyor. Bu performans beni şaşırtmadı :)



Kalem ruj olması sürmesini de kolaylaştırıyor. Diğer mat rujlara kıyasla dudağı kesinlikle kurutmuyor ve kalıcılığı nemlendiricili mat rujlara oranla bir tık daha fazla.




Swatchlanmış hali de aşağıda!




Uzun bir aradan sonra geri döndüm, bundan sonra sık sık yazacağım. Takipte kalın! Sevgiler :*

dortmevsimmakyaj / instagram.com

4 yorum:

  1. En yakın zamanda bulursam inşallah hemen almalıyım. :) teşekkürler Canımcım :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canıım çok memnun kalacağına eminim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu rujları merak ediyordum rengine ayrıca bayıldım :))

    YanıtlaSil

Copyright Ecem Şirin ©2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Dörtmevsimmakyaj, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena