24 Ekim 2016 Pazartesi

Rimmel London-Lasting Finish by Kate Lipstick No 30

Herkese selam!
Bugün inceleyecek olduğum ruj yazın yaptığım bir Watsons alışverişinden kalma. Sonbahar rengi olarak gördüğüm bu ruju bence kullanmanın tam sırası!

   
   

Neden bu ruju tercih ettim,neler hoşuma gitti,hangi özelliklerden sınıfta kaldı gelin birlikte inceleyelim...






Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Ruj harika kokuyor! 

Beğendiğim özellikleri:
1- Kokusu gerçekten çok güzel.
2- Sürmesi oldukça kolay.
3- Yapısı nemlendiricili olduğu için dudağı asla kurutmuyor.
4- Rengine bayıldım!
5- Islak bitişli bir ruj ve bence sadece mat rujlara takılı kalmamak lazım,bu tarz bitişe sahip rujlar da oldukça güzel duruyor :)




Beğenmediğim özellikleri:
1- Nemlendirici özelliğinin azıcık dozunu kaçırmışlar bence,biraz fazlaca ıslak duruyor.
2- Sürdükten 15-20 dk sonra ruj dudağınıza oturunca maalesef ki dudak çevresine yayılıyor ve bulaşmış gibi bir görüntü ortaya çıkıyor.
3- Kalıcılığı normalin biraz altında diyebilirim,bir şeyler yiyip içince hemen tazelemek gerekiyor :/ 



   
   Fakat ben rengini gerçekten beğendiğim için dudak çevreme yayıldıkça etrafını temizleyerek kullanmaya devam ediyorum. Fazla nemlendiricili olma dezavantajını da az uygulayarak giderebiliriz diye düşünüyorum :)





Swatch'lanmış halini aşağıdaki resimde görebilirsiniz.



  


   Son olarak dudağıma 2 kat uygulanmış halini paylaşıyorum. Dudak etrafına yayılma derken ne demek istediğimi az da olsa aşağıdaki resimde görebilirsiniz. Ben dezavantajlarına rağmen bu ruju kullanmayı seviyorum. Sanırım beni kokusu ve rengi cezbediyor :)





   Bu renk tonlarında ya da başka tonlarda ,tam sonbahara yakışan ruj önerileriniz varsa lütfen yorum olarak bırakın! Görüş ve düşünceleriniz benim için çok önemli. Bi'sonraki yazıda görüşmek üzere :*




0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright Ecem Şirin ©2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Dörtmevsimmakyaj, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena